Informationswebinar d. 17. september 8.30-10.00*
Det næste informationswebinar afholdes tirsdag d. 17. september fra 8.30-10.00*. Tilmelding sker ved at sende en mail til tilmelding@fstyr.dk med emnefeltet ”Webinar digital lægeattest september”, hvori kommune samt mailadresse(r) på deltager(e) fremgår.
To dage inden afholdelsen af webinaret vil deltagerne modtage et link dertil. Webinaret afholdes i Teams, som vi anbefaler at have installeret forinden.
Webinaret vil blive optaget, og kan tilgås ved henvendelse til digitallaegeattest@fstyr.dk. Der vil ikke blive afholdt flere informationswebinarer.
Husk at bruge vores FAQ og implementeringskufferten
Vi har samlet en række spørgsmål og svar om den digitale lægeattest i en FAQ, som er tilgængelig her:
Gå til FAQ om lægeattesten
Herudover findes en række vejledningsmaterialer i en implementeringskufftert, som hjælp til implementeringen af den digitale lægeattest.
Gå til Implementeringskufferten
Hvis du fortsat mangler informationer, kan du kontakte os på digitallaegeattest@fstyr.dk.